pudelka rodzaje

Rodzaje opakowań kartonowych

Tanie, ekologiczne, łatwe do zapieczętowania, a także znakomicie chroniące umieszczone w ich wnętrzu przedmioty – właśnie takie są główne zalety opakowań kartonowych, które od lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Jakich rodzajów tego typu pudełek używa się najczęściej oraz czym się one charakteryzują?

Pudełka klapowe

Pudełka klapowe są najczęściej używanymi opakowaniami wykonanymi z tektury falistej. Swoją popularność zawdzięczają ekonomicznej budowie gwarantującej niewielkie zużycie surowca do ich produkcji, a tym samym niską cenę zakupu. Zgodnie z nazwą zamykają się na klapy, które zazwyczaj zakleja się taśmą. W naszej firmie oferujemy pudła klapowe o dowolnych wymiarach oraz z tektury wybranej przez klienta. Można na nich dodatkowo umieścić logo przedsiębiorstwa lub inne grafiki.

Pudełka teleskopowe

Są zbudowane z co najmniej dwóch części, czyli dna i wieczka. Sporadycznie wykonuje się je również z tekturową obwolutą. Składa się je poprzez zszywanie lub zamki klinujące, dzięki czemu są solidne i można używać ich do przenoszenia cięższych przedmiotów. Do pudełek teleskopowych najczęściej pakuje się prezenty, obuwie, a także przedmioty biurowe.

Pudełka wsuwane

Pudełka wsuwane składają się z obwolut, które można wzajemnie wsuwać, dlatego znajdujący się wewnątrz przedmiot jest dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniami. W przypadku produkcji pudełek wsuwanych, naszym klientom dajemy dodatkowo możliwość wzbogacenia ich o praktyczne uchwyty oraz napisy. Te ostatnie sprawdzą się zwłaszcza dla zapewnienia lepszej identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa.

Pudełka fasonowe

Dostosowuje się je do kształtu pakowanego przedmiotu, a dodatkowo do ich złożenia nie trzeba stosować dodatkowych łączących je taśm. Pudełka te posiadają również zakładki, które zapobiegają przed przypadkowym otwarciem.

Oferta opakowań kartonowych jest jak widać bardzo szeroka i są one powszechnie stosowane w przedsiębiorstwach zajmujących się sprzedażą wysyłkową, które chcą dobrze zabezpieczyć znajdujący się wewnątrz przedmiot, zanim trafi on do klienta.